Trött

Kanske samma rubrik som tidigare i veckan men kom inte på något annat.
Är helt galet trött, har sovit 2 timmar i natt, Nike har legat vaken o grymtat o fäktat med små händerna, hon är tok täppti näsan stackarn o näs dropparna hjälper föga, ska kontakta BVC imorgon för nu har hon varit förkyld 4 veckor av sitt 5 veckor långa liv.
Hon har dessutom ätit HELA natten förutom de sammalgada 2 tim vi sovit.
Jag var gråtfärdig när jag vaknade i morse o Lars åkte på jobbet o "lämnade" mig med 2 barn, de sved i ögonen o jag var helt vimmel kantig.
Nike har fått tillbalks torsken i munnen igen så nu har vi fått en dunderkur på något medel som kostar 313 kr, måtte de vara bra då!

Nu ska jag äta lite Ben & Jerrys glass innan sängen ropar.

Adiiiiooos

Kommentarer
Postat av: dollan

hej brukar kika in på din blogg :) ha ha så ja känner igen mej trött trött, böckande viftande grymtande baby ...Oj skäms o säga de men längtar ej tillbaka ...:(
sover plutten bättre annars??

2008-01-03 @ 20:35:09
Postat av: Mela

Jag undrar om inte Maja har torsk också, visst är det vitt på tungan då? Kan dom ha det utan att det är torsk? :/

2008-01-03 @ 20:51:42
URL: http://melano.webblogg.se
Postat av: madde

åh... visst känns det hopplöst ibland.. känns som att det inte finns något slut på tröttheten.. usch det är så jobbigt! Hoppas man snart blir piggare!=) kram på dej

2008-01-03 @ 21:07:00
URL: http://tildesmamma.webblogg.se
Postat av: Linda

Hanna - Njae hon sover inge vidare om jag ska vara ärlig o jag vet att det hör till små barns tiden men ja är så beroende av sömn o funkar inte som jag borde när jag är såhår trött.

Mela - Då är de nog torsk, sombör behandlas, kolla med BVC.

Madde - Jo jag hoppas de =)

2008-01-03 @ 23:10:03
Postat av: Mela

ok. måste ringa om de imorgon!

2008-01-03 @ 23:18:55
URL: http://melano.webblogg.se
Postat av: dollan

ja kände samma , ja fixar inte detta!!
dessutom när ja inte kunde sova NÄR hon sov:(
Hjälper "karln" till mera??
de kommer bättre tider, ha hon ingen dygns rytm eller verkar hon vara besvärad av magen?
?ja började ge Angelie mjölkfriersättning och tog boart alla mjölkprotein i kosten ,då blev d bättre

Hjärtat hade torsk vi fick någon med för ca 300 kr oxå smakade pepparmint, hon fick ha i 3 veckor hon var SÅÅÅÅÅ gnällig till
hon fick bort torsken,,,

2008-01-04 @ 10:04:16
Postat av: Linda

Hanna - Han hjälper till sådär, de verkar som hon har vänt på dygnet helt.
Kan de kanske vara torsken som besvärar henne? Ska köra igång med de idag o förhpooningsvis kanske de blir bättre med sömnen om det är torsken som besvärar o är obehaglig.
I natt har jag fått sova hela 4 tim, känner mig "pigg" men längtar tills Neo ska vila lunch då ska jag ta en powernap jag med =)

2008-01-04 @ 10:19:24
Postat av: dollan

Vårat hjärta var såå besvärad av torsken , hon fick först de där blå medlet , hjälpte inget, men när vi fick de där "dyrare" blev de bättre, hon hade riktigt ont, lil vännen,

kan du inte ha neo mera på dagis? så du får vila med henne på dagen??

de är svårt för många att förstå , många säger ja men det är så med småbarn bla bla bla men vad gör man om ungen INte sover nå knappt? sen ha man ett syskon man oxå ska orka med?

2008-01-04 @ 13:30:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0