Fredag

Håller på o stökar på o små fixar hemma inför visningen på söndag, känns rätt trist att göra sånt när det inte är till en själv, men förhoppningsvis blir det ännu finare o man får en liten peng för besväret.
Ikv ska jag tillbaks i krog branchen, ska jobba =) var 3 år sen jag jobbade på krogen sist, väntade iaf Neo o kanske var i v 20 el nåt, tog på mig att jobba ett bar pass men shit min rygg var helt slut efter det.
Känns jätte kul att komma tillbak har som både saknat de o ändå inte, vi får se hur jag känner ikv.
Bävar inför morgondagen, kanske blir 2 timmars sömn inatt, om jag har tur,men vad gör man inte för pengar.

So long suckers ;)

Kommentarer
Postat av: Anna

halloj! var det du som jobbade i baren på TC i boden i lördags? tyckte det var likt men jag tordes inte hälsa ifall det inte var du . . .fortfarande tveksam!

2008-06-30 @ 19:00:43
URL: http://allaboutus.blogg.se/
Postat av: Linda

Anna - Ja det stämmer det var jag, shit vilken kväll.

Hade ni roligt? Såg dock inte dig.

2008-06-30 @ 22:42:28
Postat av: Anna

Linda: jag misstänkte nästn det! ja herregud avd folk det var!!

jo vi hade skoj! tråkigt bara när man inte träffar så mycket folk man känner men ändå förvånansvärt månag för att vara i boden=)

2008-07-01 @ 15:07:14
URL: http://allaboutus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0