Just dance

Har varit duktiga vecka för mig, städat o bakat hur mycket som helst, det är så roligt att baka, synd bara att jag själv inte "får" äta, nåja ska iaf smaka en choklad Biskvi med smörkräm smaksatt med konjac.
Har varit uselt med promenad i veckan oxå, i tisdags kväll började jag få ont i höger knä/ryggslut det värkte ordentligt så pass ont att jag hade svårt att somna, igår på morgonen hade jag lika ont, på kvällen märker jag att knät är ganska svullet, ingen aning alls om vad det är, kan väl knappast tagit ut mig med promenaderna? det går minsann inte för sig jag måste få böra promenera snart igen, inte varit ut o promenerat sen måndag, el var det söndag, huu hemska tanke. 

Var o gick utanför vårat nya hus o försökte få med hela huset på kort med mobil kameran, de lyckasdes nästan så lägger upp en dålig bild för er nyfikna =)

Nu ska jag fortsätta med mitt o ta o mäta mig o se om det gått upp el ner el bara står stilla...


Nu ska jag fortsätta med mitt o ta o mäta mig o se om det gått upp el ner el bara står stilla...

Tips BRA låt!

Kommentarer
Postat av: zazzy

grym låt, fastnade i min skalle..

shit vilken fint hus ni köpt.

2008-06-14 @ 15:55:28
URL: http://zazzy.blogg.se/
Postat av: therese

snyggt, de är ju typ 2 hus! :)

2008-06-19 @ 18:54:27
URL: http://honsomhetertherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0