Stress

Så skönt, just landat i sängen efter en dusch, har varit igång hela dagen o plockat o fixat här hemma, eg syns det väl inte men varit så uppe i varv att jag nästan snubblat på mina egna fossingar, knasigt värre.
Vägde mig idag, jäklaskit oxå det står stilla men nu ska jag varken väga el mäta på 14 dagar(iaf försöka låta bli) så får jag bli glad sen om det gått ner.
Imorgon blir det en stressig dag, är redan uppe i varv o försöker planera hur jag ska hinna allt o hur jag ska styra upp det.
Hade eg inte att skriva, är för stressad helt enkelt... Nu ska jag ta en smörgås med makrill o sen se film.

Förresten, så trist att Italiens snyggaste spelare Cannavaro är skadad, hade varit så mycke roligare att se om han spelade.
Han är så sjukt snygg, eller vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Erika

han är sjukt snygg!! men kolla då in Polens målvakt oxå en hunk!

2008-06-18 @ 16:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0