Happy day

Vilket skitväder vi har, hörde någonstans att de lovat sånt här väder fram till midsommar, men de kan väl aldrig stämma?
Känner mig riktigt duktig, har STOR städat här hemma idag efter Neo lämnades på dagis, blev helt fantastiskt fint, älskar lukten av rengörings medel.
Det är min absoluta favorit avd när jag handlar, man kan vara rätt säker att hitta mig bland hyllorna där =)



Varit en sväng o handlat lite, tänkt göra bakad potatis o en röra på räkor,creme fraiche, majonäs, majs, purjolök,gurka,kräftstjärtar, salt o peppar.
Den är helt vansinnigt god men synd att den ska vara så onyttig bara.

Står rätt stilla på vågen vikt mässigt men har slutat väga mig o börjat mäta ist, tappat närmare 10 cm i midje mått på ca 1 månad (har syndat ibland) o det märks direkt, tyvärr!
Innan jag blev med barn så har jag aldrig haft några problem, kunnat äta precis vad jag vill hur mycket som helst o inte gått upp hållt mig på stabila 52 - 54 kg.
Men jag har några ess i bakfickan så nu jäklar ska jag ner några kg/cm, får se om det fungerar, meddelar om någon vecka.

Min o Emelis sthlms trip närmar sig, längtar!
Det blir en hektiskt sommar nu med husköp, försäljning av vårat hus, flytt, barn, lite renovering i vårt nya hus.
När vi flyttat in ska vi bjuda vänner på grill fest o en rejäl fylla=)

Kommentarer
Postat av: Anna

gud vad duktig du är med viktnedgången!! här står det stilla för tillfället! känns som att jag är på väg att ge upp tyvär. . .

och grattis till husköpet!=)

2008-06-10 @ 16:37:47
URL: http://allaboutus.blogg.se/
Postat av: Linda

Anna - Vill gärna ha anv namn o lösen till din blogg =) kan du mejla de? [email protected]

Tack för uppmuntran,kör du GI?

2008-06-10 @ 19:47:53
Postat av: Frida

FAN vad gott det lät. jag har levt på sallad och bantningssoppa nu i några dagar :/ jag är sugen på ALLT! tröståt dock en MAX GI burgare igår. ingen är ju perfekt ;) sköt om er. kram

2008-06-10 @ 22:47:20
URL: http://kattens.blogg.se/
Postat av: Frida

jaa, den lilla viktnedgången sabbade man ju totalt med en monsterfylla igår. nåja, bara att börja om nu :)

2008-06-12 @ 12:03:31
URL: http://kattens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0