ãåéá!

Det var ett bra tag sen jag bloggade sist, har inte haft tid or el lust helt enkelt.
Så what's new, tja inte så mycket faktiskt, har tapetserat hallen o det blev bara fint, vart helt rätt med den tapeten o valet av färg till vårat valnöts golv, nu är jag sugen på att ta tag i vardags rummet oxå, hittat en jätte fin tapet som är vit i basen med ett mönster blek guld sammet, men jag vet inte, Neo "målar" ju gärna på väggarna o det är ju mindre kul om man lagt ut flera 1000 lappar på tapet.

Haft barnvakt, ja hör ni vi har haft barnvakt till båda barnen från igår eftermiddag tills idag på förmiddagen, det var jätte skönt.
Igår efter mamma hämtat barnen så vart det pizza sen solade jag, vi handlade lite.
Tog en duscha när vi kom hem o landade nöjda i soffan med lite godis.
Somnade vid 23  tiden o vaknade före 7 pigg o utvilad.
Neo kom hem efter Lunch o åkte vidare med sin farmor o farfar till stugan över helgen, så jag o L ska ge all tid till lillan, äta gott o bara mysa vi 3.
Saknar Neo som en tok, måste snart inga o höra hur det går.
Tvivlar inte en sekund på att det går bra o de lär ha fullt upp dör ute, finns massor för en 2 åring att upptäcka.

Nepp nu ska jag förbereda för middag, tänkte göra nåt enkelt idag blir fetaost/soltorkade tomater fyllda färsbiffar, that's hot, som Paris hilton hade sagt...

Kommentarer
Postat av: Emma

hej! skönt med barnvakt så ni får ladda er lite. Det behövs ibland. Hoppas vi ses på en fika snart, måste ju ta nu och hitta på något när vi har båda kiddosarna snart. Vi kanske kan komma förbi hos er eller nått. Torsdagar o fredagar har jag båda hemma, kan ni någon av de dagarna?

2008-05-17 @ 20:00:49
URL: http://emmalottapialia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0