Dream on dreamer

Känns som att det flyter på bra med min vikt nedgång, började i måndags o ser redan själv resultat.
Hade väldigt ont i benhinnorna igår men de gick över med lite massage o ZON salva, måste ändå säga att det är förbannat trist att cykla o ont får man, spec i rumpan, nåja jag ska nog överleva.
Lagt om kosten oxå, orkar inte räkna kalorier men helt uteslutit gosaker o önödigt vitt bröd, är ju inte överviktig el fet så, så stora förändringar ska inte krävas.
Lite mer tonfisk, makrill fullkornsris o pasta så ska de nog gå lätt.
Har funderat starkt på att sluta röka oxå nu när jag ändå har fått mani på att gå ner o bli mer fit, men man kanske ska ta en sak i taget.
Lätt att jag misslyckas med rökningen o kanske deppar ihop med träningen oxå.
Något som är väldigt störande just för tillfället är att jag fått en repa på kamera linsen på mobilen el om det är fukt? Det är som en mörk fläck o denna fläck sitter nästan i mitten så man får trixa o vända för att de inte ska se ut som en typ blåöga om man tar en bild på ansiktet, fan mindre kul.
Men måste ju gå o fixa, el måste man köpa en ny telefon?!

Hade tänkt ha vilo dag idag men jag vet om jag klarar av det, vill verkligen ut o röra på mig ikv, ska fundera lite.
Hade tänkt unna mig lite idag så blir en ädelost paj + sallad till middag iaf.

Kommentarer
Postat av: emelie

vi kommer ju ikväll!!! ;)

2008-05-22 @ 17:32:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0