Hur svårt kan de va?!

Härliga dag, vaknade runt 7 efter en riktigt dålig natt, har sovit oroligt vaknat flera gånger.
Klädde oss o gick till Dagis, hem bytte om o in till stan o mötte upp Carro tog en morgon promenad runt sjön, vidare o åt lite frukost.
Gick en sväng o kollade lite kläder, hittade dock inget spec som jag ville ha så tog bussen hem o hoppade av 5 hållplatser tidigare o promenerade hem för att få ihop lite steg.
Var förresten o cyklade o promenerade igår kväll ensam, otroligt skönt var det, fast vet inte om det gav särskillt mycket eftersom jag var i tel nästan hela tiden, men huvudsaken är ju att man tar sig iväg.
Nu ska jag gå ner i vikt, hade ju tänkt att jag skulle hinna ner alla 10 kg tills sommarn var slut men de är knappast möjligt utan värsta super dieten o div bantnings piller så nöjer mig med 5 kg till att börja med.
Eg så är det inte kilona jag bryr mig om utan hade hellre glidit i mina gamla 26'or i jeans men de kan man väl glömma med höfter o ett ass som J'lo =) Dock inte lika välformat.

Fick ett ryck nyss o städade, fort gick det o fint blev det, tände ett ljus med Yankee candle Clean Cotton, så nu doftar det underbart.
Ska klä oss o gå ut en stund.

Ska boka resa till Sthlm idag, jag längtar så otroligt, ska bli mysigt, en mini semester bara jag o kusin Emelie, bo på hotell, sova ut äta hotell frukost o bara ta det lugnt, ta nån Strawberry Daiquiri på kvällen.
Blir fredag till söndag men har lust att stanna lite längre, får se helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad duktig du varit=) ja men gud så underbart det är att få rensa tankarna! Igår gick jag en prommis i skogen, var så skönt när det var helt tyst att få gå och lyssna på musik för sig själv och knappt se en människa, då mådde jag bra!=) Nu ska jag fortsätta se gossip och sen blir det desperate;) Kram

2008-05-20 @ 20:39:29
URL: http://sandraebba.blogg.se
Postat av: emelie

ja linda, vi kommer att få det så skönt i stockholm! känns så härligt att bara fara dit med inställningen att vi bara ska ta det lugnt, vila upp oss o bara VARA :)

2008-05-20 @ 20:53:41
URL: http://em3lie.blogg.se
Postat av: Jessica Anshagen

Hallå!
Hoppas du får en bra dag :)

2008-05-21 @ 12:51:18
URL: http://www.jessi.se
Postat av: Annelie

Stockholm låter ju inte helt fel..passa på att pyssla om dig själv nu..det behöver nog alla :-)

2008-05-21 @ 20:49:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0