Love

Igår var det morsdag, inget speciellt med det vaknade, tidigt åkte till stan o mötte upp Linnea o Aliva för en morsdags hotell frukost.
Det var väldigt gott, hade man haft orken till att fixa liknande frukost själv så hade jag ätit frukost varje dag, lätt!
Var ute på förmiddagen o Neo gungade i 2 timmar, Nike slappade i vagnen med sina leksaker o jag sådde i landet, shit så seriöst.
Vart en sväng till min mami med lite blomster o en snabb fika innan vi åkte ut till Lars's mormor på familje middag, d var så gott!
Klockan hann bli över 19 innan vivar hemma, så i säng med varsin kid o sen drog jag på mig andra kläder o ut o promenerade, var ute ca 1 ½ timme o promenerade själv på bergnäset, finns så mycke små stigar o å skogs partier här i krokarna.
Ä så glad att vi valde att flytta hit, det är lungt o tryggt för barn här, inget slumm, så här stannar vi.

I lördags var jag o Emlie  & Magic ute o promeneradei 2 timmar, så skönt.
Kännr själv att jag dragit ihop mig en del men har fortfarande (enl mig själv) mycket kvar.

Nu är Sthlm bokat, känns sjukt bra o kul. Blev inte alls det hotellet jag ville ha inte ens jag kan alltid får som jag vill =) Blev Elite sthlm plaza på Birger jarlsg ,men nog ska vi väl överleva *hohoho*

Som ni kanske märkt lyssnar jag väldigt mycket på musik, verkligen älskar musik o älskar texter, så kul att hitta ny o upptäckt musik, finns en spciell låt som jag tycker är så förbannat vacker, tänkte länka till artistens Myspace sida men de verkar inte gå just nu.
Ett stycke ur texten "Din lena hud dina vackra drag magiska läppar synkroniserade andetag, för oss nära in i evighetens ljus"  

"Jag behöver inget mera du är allt jag vill ha för alltid har jag väntat, väntat på dig är o nu behöver inget annat du är allt begär för evigt har jag väntat.. väntat på dig"

 

Kommentarer
Postat av: frida

fan vad du är duktig på att motionera då. efter min tredagarsfest (med pizza 3 ggr om dagen) så är jag tillbaka på ruta 1 :D piss också!

2008-05-26 @ 14:25:54
URL: http://www.kattens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0