Bullmamman

Vuxet värre, bloggar från köket medans jag står o steker köttbullar som jag såklart gjort själv, stuva makaroner som sjävklart är stuvade så som makaroner ska stuvas, inget fusk här inte =)
Medans jag gör allt detta lyssnar ja på Forever med Chris brown, älskar låten den är så väldigt mycke sommar, främst Juli månad el vad säger du Emelie ;-)

Blev ett kort o ointressant inlägg för nu ska vi äta o sen är det hockey ikv så hinns inte med någon promenad (borde då eg inte äta makaroner alls just för de)

Kommentarer
Postat av: Frida

gratis ;-) hon som gjorde dom ska hyra min lägenhet och därmed kommer jag ha jävligt snygga naglar den närmaste tiden :-D

2008-09-23 @ 17:41:43
URL: http://kattens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0