Naturdiet

Fick tipset av Maja att prova  http://www.naturdiet.se/ så har tänkt att sätta igång den 20 o då rivstarta o byta ut alla målen mot måltidserstättning, såklart kompltera med massa frukt, sen när jag tappat några kilon o cm så byter jag ut frukosten (som jag aldrig annars ens äter) mot en måltidsersättning o en på kvällen ist för något sött man ofta blir sugen på kvällen.
Just nu står det väldigt stilla på vågen, men ärligt så har jag prioriterat annat än långa promenader på kvällarna, slut med de laddar massa ny bra musik till telefonen så ikv ska jag ut.





Snart fyller man som sagt år, el de är några veckor kvar men ska iaf unna mig själv en resa till Sthlm o hälsa på kompisar, syster o kanske pappa om jag hinner med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0