Refuge

Gud så jag älskar denna låten, tänker på en alldels speciell person som alltid haft en väldigt speciell plats i mitt hjärta o kommer alltid ha, du är fantastisk på alla sätt.

"When it's cold outside
There's no need to worry cuz
I'm so warm inside
You give me peace
When the storm's outside
Cuz we're in love I know
It'll be alright
Alright it's alright"

Dagen, ja den har varit rätt trist, först möte på arbetsförm o göra en handlingplan, sen gick jag upp på stan o mätte Emelie, på mat & prat utan barn o åt en pasta surrade lite skit o sen gick vi tillsammans på arbetsförm o basinfo, väldigt givande =)
Följde med Em o hämta söt Vilma, värsta lilla tjockis go ungen.

Ska göra barn redo för kvällen o med pyamas o gröt sen ska jag trotsa min sjukdom o ut o gå, man blir inte fit av att sitta här inte.

Ps, carro tyckte de såg ut som jag gått ner i vikt .....Jiiippi =)

Kommentarer
Postat av: Anna&Agnes

Hej!:-)

En jävulskt dum fråga:HUR lägger du in musikvideos från youtube i bloggen???

Mvh anna



P.s Trevlig blogg som jag brukar följa!d.s

2008-09-18 @ 20:11:43
URL: http://lillaagnes.blogg.se/
Postat av: Anna&Agnes igen...

Jag kan jag kan!Hurraaaa...! ;-) Tusen tack!

2008-09-18 @ 21:56:10
URL: http://lillaagnes.blogg.se/
Postat av: Sandra

vad bra;) jag skippar sången idag, ebba är fortfarande så snorig. så hon inte smittar ner någon! Till veckan får vi ta en träff!

2008-09-19 @ 09:06:06
URL: http://sandraebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0