So little time

Ny vecka... varit en okej måndag lunch o skvaller på Mat & prat med Emelie o Vilma, sen åkte jag o Nike hem.
Lite stök o tvätt o gick förbi Ulrika, tilde o lova o härjade lite barnen lekte emellanåt väldigt bra tills dom båda skulle ha just DEN klossen =)
Lagat mat o bara chillat på här hemma.

HOWEVER...å fredag fyller jag år o måste  vara duktig o baka , så det tänkte jag sysselsätta mig med imorgon på dagen då Neo är på dagis, även planer på att gå ut i helgen om någon ställer upp som barnvakt.
Mamma ringde idag o frågade vad jag önskade mig, sa en mobil telefon men fick ingen respons på den så de kan jag väl tyvärr glömma, jag som verkligen behöver en ny telefon då min stänger av, hänger sig osv o + att jag fotar så mycke med tellien vill jag ha med bättre kamera o en som får plats med mer musik till mina promenader, åhh jag bara mååste ha en ny telefon vill vill vill ha.

Nu ska jag slänga mig i duschen o sen dra mig o filten till soffan o se Idol.
Förresten på onsdag blir vi äntligen av med huset, då skriver vi papprerna med köparna, var på tiden så man äntligen kan börja leva ist för att betala massa jäkla räntor på lån osv.


Reach out and touch faith....


Kommentarer
Postat av: Frida

tjo! brallorna är från Carlings och sitter som ett korvskinn ;) nej, ingen ny gadd. måste ta det lugnt med klottrandet om jag inte ska se ut som en grafittimålning innan jag är 30 :)

2008-09-30 @ 08:49:18
URL: http://kattens.blogg.se/
Postat av: minna

åhå, per fyller också år på fredag :) hoppas du får telefonen du vill ha :)

2008-09-30 @ 20:00:18
URL: http://www.minnapinna.wordpress.com
Postat av: therese

GRATTIS :D

2008-10-03 @ 08:31:55
URL: http://honsomhetertherese.blogg.se/
Postat av: linda

Therese - Tack =)

2008-10-03 @ 13:21:28
Postat av: Lina

Grattis i efterskott! Hoppas du fick massor av fina presenter! Kram

2008-10-04 @ 08:20:57
Postat av: Linda

Lina - Tack, jätte nöjd med alla presenter =)

2008-10-04 @ 18:10:18
Postat av: Lina

Får man fråga vad du fick för roligt?

2008-10-05 @ 16:51:39
Postat av: Linda

Lina - Pengar, kläder o bärbar dator

2008-10-05 @ 19:37:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0