Soppa

Fantasin tryter så slänger upp en lista...

Favoritcafé: Inget speciellt värt att nämna, men SMAKA har sjukt gott fika
Favorittidning: Jaaa jag vet, men typ häntextra osv alltid kul med skvaller sen Revyn, Cosmo o inte att glömma vi föräldrar
Favoritplagg i garderoben just nu: Hösten är här så måste säga stickat o leggings
Byter gärna garderob med: Nicole Richie. Dita von teese
Vanligaste färgen på mina kläder: Hmm måste vara svart......och grått
Sminktips till allmänheten: Sotade ögon, DIOR show mascara
Mitt sovrum kan beskrivas som: Ofärdigt
Mig själv med tre ord: Speciell, inpulsiv och ????
Jag tränar: Har inte tid att gymma så blir promenader nu
Jag ville bli när jag var liten: Tandläkare
Nu vill jag bli: Vet inte riktigt men sjuksköterska el jobba med missbruk o ohälsa
Humör just nu: Väldigt bra trots de trista vädret
Är det nåt du absolut inte äter: Svamp
Hur många kuddar sover du med: En under huvudet resterande 4 runtomkring
Morgon- eller nattmänniska: Jag är en 24/7 människa.
Sparare eller slösare: S L Ö S A R E
Bästa film: Åhh, kan aldrig svara på den frågan...
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Tre....tror jag men 3 an får vänta några år
Bio eller promenad: Promenad till bion :)
Är du kittlig: Nae inte speciellt
Största svaghet: Mitt temperament kanske, el att kolla i affärer när plånboken har shoppingförbud
Det här är jag bra på: Så mycket men kanske passa tider, anser mig vara expert på det, faktiskt
Chips, morötter eller godis? OLW's gourmetchips är adorable, men älskar godis
Stökigt eller välstädat?: Är det någonsin välstädat med 2 små barn?
Kaffe, te eller inget? Te
Har du en besatthet? Ja flera, men ev av dom är mina bröst (ytligt jag vet men är ärlig)



Sammlar viktiga vuxenpoäng idag kokar köttsoppa, för första gånge faktiskt får väl se hur det blir.

Kommentarer
Postat av: Josefine

Roligt att du vill att jag ska fixa din blogg! :) Jodå, det är bara att du mailar mig på Josefinaaast@hotmail.com, skickar bilder och så kan du skriva i vilka färger du tänkt dig, svart och vitt, ska bilderna vara färgade osv! Så kan jag fixa det åt dig! :)

2008-09-03 @ 18:51:51
URL: http://jjosefiineek.blogg.se/
Postat av: Josefine

Josefinaaast@hotmail.com är den rätta adressen!

2008-09-03 @ 18:52:41
URL: http://jjosefiineek.blogg.se/
Postat av: Anonym

OOh, tack!! Skön lista o snygg layout :D

2008-09-03 @ 19:42:29
URL: http://www.metrobloggen.se/dansmalin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0