Zzzz

Natten har varit hemsk!
Nike har vaknat typ 8 gånger i natt o bara skrikit rakt ut, (misstänker tänder) har varit uppe med henne o sen lagt henne ust hunnit somna om så börjar hon igen, behöver jag säga att ja är trött idag.
Har tänkt vara hemma o små fixa lte för det är dessutom kallt o ruggigt ute.
Upptäckt att jag på sista tiden fått fruktansvärda blåmärken över kroppen o dom kommer bara sådär av inget, ser riktigt illa ut, o såklart har jag googlat o hittat massa förskräckliga sjukdomar.
Detta är ingen nyhet med att jag lätt får blåmärken har varit så, så länge jag kan minnas men det blir mer o mer påtagligt o är inte särskilt roligt el snyggt.

Får se vad det blir av eftermiddagen, hade tänkt laga något gott till middag men känner mig så less på det mesta man lagar, så efterlyser lite inspiration, skriv gärna i kommentarer vad ni brukar göra.



Guru josh project - Infinity


Kommentarer
Postat av: Ullis

Kom förbi bara, jag har massor med matförslag!!=)

2008-09-24 @ 15:22:06
Postat av: Linda

Ullis - I will =)

2008-09-24 @ 18:37:17
Postat av: Emilia

Elvina hade en sådan natt för några nätter sedan, men då blev hon rejält förkyld efter det. Feber, hosta och snor i massor. Hon hade säkert ont i halsen också eftersom hon var väldigt ledsen och grinig.

2008-09-25 @ 20:10:52
URL: http://milla.klixklax.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0