Shakti

Så har man gått o blivit sjuk då, grejt!
Nåja ska inte klaga kan inte riktigt komma ihåg sist jahade influensan, så de är bara att bita ihop.
Är så himla trött, har huvudvärk, jag antar det beror på sömnbrist, jag har fått så himla svårt att sova på kvällarna, är jätte trött men det kryper i kroppen o jag kan inte ligga stilla, det är oerhört frustrerande & när jag somnar så drömmer jag väldigt mycke konstiga saker o vaknar livrädd, denna "rädsla" håller i sig på¨dagarna oxå o jag inbilllar mig att det jag drömt ska inträffa de jag tycker om, det är hemskt jobbig, ska till läkaren på fredag o ev byta medicin igen, nu blir det 3 medicinen vi byter ut o jag börjar tröttna, hur svårt kan de vara för psykiatrikerna att få fingrarna ur så jag får min riktiga medicin som jag ska ha.

En rolig sak jag fick för mig fredag kväll var att beställa mig en alldeles egen spikmatta, så nu är den beställd o jag väntar med spänning på att få använda den.
Vad kan en spikmatta vara bra för kanske ni undrar?
Utan att få er att tro att jag helt tappat greppet ska jag säga att jag funderar på att prova Yoga, någon som provat det?


"De 6000 akupressurpiggarna gör Shakti spikmatta till ett mycket effektivt verktyg för att lösa spänningar och ge djupavslappning.

Shakti frisätter stora mängder endorfiner, må-bra och lycko- hormoner som ger kroppen återhämtning och vila. Ditt välbefinnande kommer att öka vid regelbunden användning, både fysiskt och mentalt.

Spikmattan ökar blodcirkulationen och syreupptagningen.

Används vid: stress, sömnbesvär, spänningar, ryggskott, ischias, migrän, depression, låg energi, träningsvärk mm. "


Kommentarer
Postat av: Anonym

min sambo ligger rätt mycket på spikmatta nu, och han tycker det är svinbra :) måste testa det, så fort jag fött barn :)

2009-02-02 @ 18:34:28
Postat av: therese

hehe spikmatta, de lät fränt ! Måste nog komma åh titta när du gör de sen :P

2009-02-03 @ 12:14:13
URL: http://tvikman.blogg.se/
Postat av: helena

hej! har inte tittat in här på jättelänge. hoppas allt är bra! min syster och min mamma hade båda köpt varsin spikmatta förra veckan, så jag ska på avslappningsdag hos syrran nån dag, bada och ligga på spikmatta :)

2009-02-03 @ 13:23:43
URL: http://helena82.blogg.se/
Postat av: Anonym

FREESTREET helt ny jättelätt att värva.



Du får presentkort från NELLY eller et SUPERPRESENTKORT där du själv kan välja butik.



Ta chansen helt gratis och jättelätt



http://www.freestreet.se/?r=135

2009-02-05 @ 10:32:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0