Skräcktripp

Igår fick jag mig en ordentlig skräcktripp, det var min nya medicin som gav mig en sjuhelsikes resa.
Kommer aldrig mer ta den, det är en tab som man lägge rpå tungan som sen smälter.
Frågade personalen på apoteket om den skulle veka fortare än vanliga tab som man sväljer, men nejdå de skulle den inte, okej tog en tablett dem smälte fort o smakade FAN, trots att de sa att den bara skulle smaka apelsin.
Efter 20 min känner jag hur seg jag blir o inte riktigt hänger med, bestämmer mig för att gå till sängs, vinglar upp i sovrummet.
otroligt trött o vill bara sova, är helt slut vill sova sova sova men de är omöjligt, det kryper i kroppen så jag tror jag ska bli galen på riktigt, tar väl ca 1 timme innan jag faller ner i djupsömn.
Har legat klubbad hela natten o inte rört mig (förutom att jag legat o sparkat o vifftat med armarna) jag som annars vänder mig o rörs massor i sömnen.
Vaknade vid 9 med otrolig huvudvärk, kändes som en 3 dagars fest, svag på benen o typ oj vad hände eg.
På sätt o vis fungerar medicinen, fast kanske inte som tänkt: jag blev så skraj av den att den skrämmde mig upp ur depressionen o tillbaka på livet?!


Nu har jag vaknat upp ur dimman o vi har städat o skasnart bege oss in till stan o äta på Max med barnen,  senare ska jaag o Neo på Bio o se Bolt.
ikv blir det jobb o landa i sängen, i källaren spooky.


Fuck off medicin demoner!

Kommentarer
Postat av: dollan

får ja gissa? Zyprexa? ergenyl??//Hannah

2009-02-08 @ 13:10:45
Postat av: dollan

eller lyrica==??

2009-02-08 @ 13:11:29
Postat av: Linda

Hannah - Nej, Mitrazepin heter skiten.

2009-02-08 @ 21:39:47
Postat av: dollan

Damn d e ju benzo,,beroende frankallande varför får du sånt??

2009-02-08 @ 21:50:49
Postat av: linda

Hannah - För att jag ska hålla mig "här o nu" tills jag börjar med Concertan, fick den för att jag börjat sova sp dåligt¨

2009-02-08 @ 23:18:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0