Självkänsla

Kära dagbok?
Torsdag 26 februari, solen strålar o jag känner mig ritkigt glad, jag o Nike har en mysig hemma dag, har tvättat 2 maskiner, bäddat sängen, plockat undan leksaker o tvätt, fyllt diskmaskin, hängt ut mattor, vattnat blommor, städat badrummet från golv till tak, dammsugit, ätit lunch.
Känner mig stolt att jag faktiskt klarat av allt detta idag, visst jag har fått impulser o börjat med helt andra saker o allt detta jag gjort har tagit ungefär 3 timmar men nu är det gjort o det fick mig att känna mig helt duktig.

Igår var jag hos tandläkaren (skräckhuset) o drog en envis jäkla visdomstand,jag valde att ta lugnande o det hjälpte verkligen, var helt avslappnad o fick bedövningssprutan, sen började tandis vicka på tanden som väldigt fort lossnade, gjorde inte det minsta ont heller, var rätt groggy efteråt så svärmor som var med mig som ledsagare skjutsade hem mig o tog med sig Nike hem så jag skulle få sova ruset av mig.
Tog en promenad med Myran upp vid 13 tiden då hade dom bakat semel bullar o Nike vilade, jag hämtade Neo o gick tillbaks, vi klädde oss o gick ut o åkte spark, Neo med sin lilla spark o myran fick springa efter.
Köttsoppa till middag o sen de goda semlorna, gottegris som man är åt man 2,5 =)

Nästa vecka ska jag skaffa mig träningskort på Impuls, nu jäkla är det dags, känner lite ångest över hur jag ska hinna med eftersom jag bara tränar dagtid, nåja Nike börjar bli så pass stor att hon kan leka i barnhörnan medans jag svettas.

Nästa fredag ska Frida förlänga mina ögonfransar, spännande.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0