Don't tell me....

Jepp, så har man varit på samtal på morgonen, mycket givande var det, pratat om mina  problem som styrs av min sjukdom, vad jag själv kan göra annorlunda o underlätta för mig själv, vi kom överens att jag ska skaffa mig en kalender där jag ska anteckna o planera allt, även små saker som tvätta, diska osv.
Helt enkelt för att få mindre kaos o själv kunna sätta mig ner o se vad jag SKA göra ist för att fara omkring som ett yrväder o små plocka överallt samtidigt o blir helt matt, i slutändan ser det värre ut än när jag började för att jag inte klaar av att avsluta innan jag går vidare till nästa station.
Inte tänkt på det förens idag då psykologen sa att ADHD faktiskt är ett handikapp, det är det ju verkligen, tycker bara det känns trist att många inte verkar förstå att människor med ADHD faktiskt inte är störda/mindre begåvade osv.
Förresten var hos min läkare igår vi bytte ut medicinen.

Less, jo ja blir det, fruktansvärt less!
Du vet hur jag är... lite annorlunda o speciell o behöver veta saker långt innan de händer o när något är "bestämt" ställer jag in mig så på det  för att klara av det, sen hör du av dig efter flera timmar o avbokar, hela min dag o andra dagar vi planerat har blivit helt upp o ner för att du avbokat i sista sekund.
Nu skiter jag i det o tänker inte boka upp saker mer med dig, fan!

Nej jag är inte arg, inte alls blir bara less o.... besviken?!

Kommentarer
Postat av: Jane

Ps Kolla om du kan få ersättning pga av ditt handikapp från ditt försäkringsbolag om du nu är försäkrad. Och även om du har rätt till någon form av bidrag från försäkringskassan.. Kan va värt att kolla upp. Kram Jane

2009-01-09 @ 17:45:16
URL: http://smurfjane.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0