I brist på annat

Slänger jag upp en lista på allt ni verkligen vill veta om mig *S*

HAR DU:
En bästa vän: Ja
Haft ett seriöst förhållande: Två
Dejtat en av dina bästa kompisar: Nja
Blivit kär vid första ögonkastet: Inte riktigt
Fått ditt hjärta krossat: Jepp
Haft ett one night stand: Ja
Skrikit åt en lärare: Ja
Kysst någon och sedan ångrat dig: JA
Ljugit för dina föräldrar om vart du är: Jodå
Några smycken som kostat över 1000 kr: Ja

DAGENS:
Klädsel
: Jeans, t-shirt och kofta
Smink: Mascara
Frisyr: En slarvig knut
Låt: Ida Corr vs Fedde Le Grand Let Me Think About It
Vill ha: Pengar pengar pengar
Sjuka: Jobbig känsla i kroppen
Drog: Efexor
Saknad: Mami
Köp: Mascara
Godis: Riesen
Attityd: Fuck off
Tanke när du såg dig själv i spegeln första gången i morse : You Look Like I Need A Drink

FÖRSTA:
Bästa kompis: Kristoffer
Bil: Minns inte
Kärlek: Karl
Husdjur: Hamstern Elvis
Semester: USA
Jobb: Terazzen
Köpta skiva: Nån Absolute hits
Piercing: Naveln
Konsert: Kommer inte ihåg
Fylla: 12 år

SISTA:
Personen som smsade dig:
P
Personen som du kramade: Lars
Peronen som ringde dig: Mamma
Personen som du ringde: Lars
Gången du sa 'jag älskar dig' till någon: Kommer inte ihåg
Alkoholdrycken: Shots
Bilfärd: Från svärmor o svärfar
Filmen du såg: Minns inte riktigt, somnar oftast innan filmen ens börjat
Gången du grät: Begravningen i torsdags
Måltiden: Pizza från chatta

Kommentarer
Postat av: therese

Nä vetu vaaad ! På måndag börjar jag jobba men veckan efter de är jag ledig tisdag onsdag så då tycker jag vi tar en fika ;)

2009-01-24 @ 14:18:21
URL: http://tvikman.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vill tipsa dig om den nya gratis supersidan FREESTREET helt ny jättelätt att värva.



Du får presentkort från NELLY eller et SUPERPRESENTKORT där du själv kan välja butik.



Ta chansen helt gratis och jättelätt



http://www.freestreet.se/?r=135

2009-01-29 @ 11:32:54
Postat av: J

P som i Pierre?

2009-02-01 @ 04:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0