Polarn o pyret

Idag blev det stan, shoppade massa fina kläder på Polarn o pyret till barnen, mest till Nike eftersom det helt klart är roligare att köpa flickkläder, blev några tröjor till Neo o så fick han en super snygg tröja + byxa av farmor, tack för det.
Vidare till HM o köpte 2 nya pyamaser till Neo.

Har varit en bra dag, men kännt mig fruktansvärt upp i varv o varit ganska "stirrig" svårt att förklara, vaknade 3.30 i natt o låg o funderade i 2 timmar vilken lampa som skulle passa i Neos fönster + massa andra tankar, fatta att en sån liten tanke blir något så stort för mig, var helt upp i varv men somnade till slut.

Ikv blir det en promenad med myran då det är hyffasad temperatur ute o så ska vi äta gott, Entrecote, klyftpotatis o ailoli som jag givetvis gjort själv, fan va gött.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Shit alltså att du måste ha de så strukturerat med rutiner osv, Men skönt att du har kommit på varför och hur de verkligen ligger till. Jag ursäktar då mitt avböjande när vi skulle träffas, att de kanske störde din vardag:) Men vi får bestämma igen och då ska jag komma :D I veckan?

2009-01-10 @ 21:46:13
URL: http://fibbz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0