Söndag

Fick sovmorgon idag, Neo kom till oss vid 7så passade på att rasta Myran, sen la jag mig i sängen o somnade om till kl 9.30.
Idag ska Neo med farmor o farfar till gammelmormor i Ersnäs o hälsa på o jag ska föröka umgås med min mamma som jag inte träffat sen nyår, saknar min mami.
 Hade mys i soffan igår o käkade skagen toast när barnen lagt sig, det är ju bara så gott, kollade Irene huss (eldsdansen) den var sådär men jag älskar svanksa polisfilmer.
Märker klart av att jag byt medicin men eftersom jag fortfarande är på invänjning så kan d bara bli bättre, vid minsta oväntade ljud igår så flög jag upp o fick hjärtklappningar o vart livrädd, samma i natt när Nike vaknade runt 3 o ville ha välling jag gick upp förbi hennes rum där en lampa står o blinkar, gnuggade mig i ögonen o funderade på om jag var helt vaken, det var jag så vart super skraj o gav henne mat o kilade i säng.
På morgonen står den fortfarande o blinkar, de var bara nåt glapp i kontakten, tur att man inte blivit galen *S*

Nu har jag börjat anteckna i min kalender så dagens "ska göra" är att sortera tvätten i tvättstugan o måndag ska jag vika in de i garderoberna, fixar inte att ta de på samma gång sortera o sen vika in de utan får ta de i 2 omgångar, på fredag ska jag på samtal igen o utvärdera hur de gått nu när jag antecknar saker som ska göras, känns som de kommer gå bra.
Känns skönt att vissa i familjen blivit väldigt förstående, önskar bara alla kunde vara det, inte berättat något för min mamma då hon bara slår bort det o inte vill lyssna, det gö mig otroligt ledsen.

Nu ska jag laga lunch till familjen, blir enkelt korv o makaroner.

Puss hej.


Kommentarer
Postat av: dollan

härligt du är så öppen :) viken medicin äter du nu??

2009-01-11 @ 11:59:21
Postat av: dollan

gör en lista varje dag vad som är viktigast i dag , sen tvättning städning kan du lägga ut bestämda dagar, typ viktigast måndag morgon.. , ja o ungarna ha mat i magen, och ha en trevlig morgon ,,,annars kan man lätt vimsa i väg bädda sängar .oj där låg en tröja...i väg till tvätt korgen ...äh stoppar på en tvät...osv...:)

2009-01-11 @ 12:02:04
Postat av: Linda

Dollan - Efexor äter jag nu, tack för tipset ska göra så, har otroligt svårt att sitta med barnen o äta frukost o lunch blir lätt att när dom äter att jag far o plockar o irrar runt =)

Äter aldrig frukost själv o sällan lunch heller just för att jag inte har "tid"

2009-01-11 @ 12:16:24
Postat av: dollan

dom där tabletterna åt min kusin dom är riktigt starka hon förlora sömenn o allt av dom...sover du dåligt??



Därför SKA du sitta....hur mkt impulser du än får...andas stå emot ..9

2009-01-11 @ 12:49:43
Postat av: Linda

dollan - Har bara ätit dom sen fredag så inte märkt så mycke än annat än att jag blivit "kvätträdd" samma stress spyke som en lille skutt =)

Jag försöker men de bara kryper i keoppen helt galet o jag MÅSTE upp o plocka.

2009-01-11 @ 13:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0