Bleeeh

Men åhhh, hallå solj**el kom fram, ag ska snart till stugan o hade beställt fint väder idag, tanken var att ligga i solen precis hela dagen o läsa en bok, bada lite, fika, fortsätta sola.
Nåja klockan är bara 9 de finns fortfarande hopp.
Varit o fixat mina naglar förra veckan hos en jätte duktig tjej som heter Linda, ska lägga upp bild på dom så ni får se.
Neo har sommarlov från dagis, i sommar ska vi sola o bada o grilla så mycket vi kan, blir en 3 dagars tur till Lyxsele (stavas???) bo i stuga o gå på djurpark, vi ska dit med våra vänner som har barn i samma ålder.

Jag är så himlans sugen på att gadda mig, vill göra en halv sleeve, dock inte säker på om jag ska göra en svart med massa skuggning el en färgglad en, tåls att tänka på.

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag röstar på en med färg! :)

2009-07-02 @ 19:22:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0