Lite bilder

Var är sommaren ? börjar få sommar panik, de var ju inte såhär det skulle vara, jag hade i mitt sinne målat upp en sommar med massa grill, bad o solning.
Nåja eftersom vädret inte är de bästa så har vi hunnit med en del här hemma, Neo är i stugan med sin farmor o farfar o nike har sovit hosmormor inatt, vi har tömt V rummet skurat o slipar golvet, lackat golver 3 varv, blir kanon fint.
Nästa projekt är att slita lös den hemska träpanelen från väggen o slänga upp gipsskivor/spackala o tapetsera, ja såklart är de inte jag som gör det så vi får se när L tycker att de är dags, hade jag kunnat hade de varit gjort i förrgår =)
Vill nog ha en vi tapet med ngt disktret mösnter, gärna ngt åt guldhållet, vi har valnöts möbler o en brun/svart soffa.

Han är så duktig min man, här var de tidigare ett FULT valv, se nu =)



Lill toan var de en FUL äppelgrön färg o en äckling linolium matta, handfatet ska bytas ut till ett litet runt.



Nu har lill sessan kommit hem, vi har pussats o kramats o nattat henne, jag o älsklingen har myst ner oss i sängen med en påse godis, blev sängen eftersom vi inte kan vara i V rummet medans golvet torkar.

Kommentarer
Postat av: Erica

gu så fint ni får det! sommaren kommer, om en vecka, det har jag sagt till om=)

2009-07-10 @ 22:41:15
URL: http://humilis.blogg.se/
Postat av: minna

jättesnyggt! kul att ni orkar hålla på. vi har stannat upp ;)

2009-07-10 @ 23:12:40
Postat av: Sofia

Hej

Pia har inte hört av sig nå mer så JA skorna finns kvar.

2009-07-13 @ 16:40:20
URL: http://thehurtig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0