Lovely..

Har haft en underbar dag, helt fantastisk!
Vaknade "tidigt" sådär kring 8, skyller på min medicin som jag tog igår kväll.
Slängde i mig min frukost, alltså några tabletter o ett glas vatten, sen traskade vi till konsum o inhandlade tillbehör till brödbak, sen vidare till Trolltjärn, barnen lekte o badade en stund.
Vidare hem o lagade lite lunch o sen ner till stranden vid älven, barnen badade lite till, vi byggde sandkakor, el kanske heter bakade sandkakor.
Neo såg hur jag svalkade mina fötter under sanden o såklart ville han att jag skulle gräva över hans fötter med, vi satt o hade mysigt där i sanden o drack saft, min stora lilla kille.
Lagade köttgryta o ris till middagen o barnen har somnat tidigt, måste vara solen som tagit hårt på dem, jag har slängt ihop en jordgubbskaka  med de jordgubbar jag fick av mami, ska gotta lite ikv, jag o min kärlek.
Känner verkligen hur rätt de känns mellan oss, jag o han..han o jag..mot världen!
Jag är så glad att han är så förstående med mig o mina funktionshinder, han lär sig mer o mer o det känns skönt.
Att inte alltid behöva förklara, han känner när de är läge att bara vara tyst o låta mig vara, fan, du är bäst älskling!


Kommentarer
Postat av: Erica

vad gullig du är! Det låter som en mysig dag!

2009-07-22 @ 21:53:04
URL: http://humilis.blogg.se/
Postat av: Alexia

Vilken fin blogg du har! Ta gärna en titt på min, bor även jag i Luleå :)

Kram

2009-07-28 @ 22:31:16
URL: http://theseamysideofalexia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0