Hoppla

Känns som man börjat de senaste blogg inläggen men att man varit dålig på att blogga =)

haft en superskön dag idag, lunchade med Hanna på Kaffelino o åt en kycklingsallad med fetasost o pasta, den var väl sådär, men kul att surra massa skit, vi är som lika varandra i sättet haha.
Varit hos min samtalskontakt idag på sista samtalet, nu har jag fått en ny (kurator) som jag eg inte alls gillar men ska ge henne en ny chans på torsdag, då jag förövrigt ska till Frida o få mina transfransar fixade, tror fan de är rekord nu haft dom i hmm drygt 2 veckor o alla satt bra tills söndag då jag hade bakis ångest o roade mig med att slita lös ett gäng så nu ser jag ta mig *** inte klok ut.
Lördag grillade vi hemma o drack en hel del innan de bar av till All stars o drog i oss ett par stadiga, sen färjan o rockade på dagngolvet med undantag med typ 20 pitstop i baren, behöver jag berätta mer =)
Nattmat var ett måste så jag o Ulrika knallade till Tasty (jag barfota) hmm smart o käkade, av ngn anl kom vi hem rätt så sent, el tidigt, beror helt på hur man ser det.
Söndag spenderades i sängs till kl var över 10 sen kom våra bakfulla grannar över på lunch, tillbaks till sängs, en dusch o sen gick dagen, kl blev 16 o barnen kom hem från stugan med farmor o farfar.
 varit en bra helg o början av veckan.
Just de fått naglarna fixade av Linda, superfina acrylnaglar med glitter tippar, sååå nöjd.

Puss o kram nu ska jag o Ulrika ut på en powerwalk runt höträsket.

Kommentarer
Postat av: Tant Rasch

Hej Linda. Vad BRA att du kommenterade på min blogg så jag kunde hitta dig! Hörrö, jag försöker verkligen få ut nåt utskick till er som var på den där föresläsningen men pga orsaker här följer en lista ursäkter och bortförklaringar så har det inte blivit av.



Och nu måste jag rusa vidare! Hör av dig igen, å nu har du min mailadress.

2009-06-13 @ 15:09:04
URL: http://lenerasch.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0