Innan jag somnar

Ett kort litet inlägg innan jag kryper ner i sängen, sovit 2 timmar inatt så är rätt så trött.
Varit på stan idag o haft en trevlig lunch med Maja, haft riktigt kul, sknt att umgås med ngn som man känner förstår en totalt =)
Blev en snabb shopping på Veromoda, skaffade kort på Inpuls nu ska de tränas, längtrar efter att få sätta igång ordentligt.
Just köpt mig en hel del apsnygga kläder på kandeeshop.se
Vart ingen piercing idag men nästa vecka ska jag göraen el två Dermal anchor på nyckelbenen, de blir kalas.

 

Godnatt


Kommentarer
Postat av: thess

Jag är hemma till den 24e iaf :)

Jo dom är dyra, denna kostade oss bara 300 och en trip till ökx så typ 500 :P

2010-01-10 @ 10:12:07
URL: http://luckyshe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0