En vanlig Tisdag

Lite med sorg i hjärtat tränade jag med Lissan sista passet idag, är så otroligt tacksam över hennes stöd o hjälp.
Om någon där ute funderar på att sätta igång med träningen på allvar el känner att ni behöver bli pushade så kan jag helt klart rekomendera er att anlita Lisbeth som PT.
Nu är det bara att bita ihop o ta mig tusan kämpa lika duktigt varje pass själv, svetten ska rinna o musklelfibrerna ska slitas sönder för nu är de dags att lägga in en högre växel o börja kämpa med kosten.
Nu VET jag att jag orkar bra mycke mer än jag trott, jag har ökat på bra med vikterna o jag kan, om jag vill.
I väntan på bussen hem tog jag mig en tur på Gina Tricot o med mig hem följde dessa, jag längtar som en tok efter sommarvärme, bad, grilla o lata soldagar på Trundön =)


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Haha, jag är ju kort jag med, 164 minimala centimetrar :)

2010-05-15 @ 16:13:06
URL: http://rockstarmadre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0