Morgon

Strålande sol o härligt ute, kommer bli en bra dag känner jag =)
Idag måste jag in till stan och hämta ut passen, köpa sololja o en till bikini, nu ska de solas o badas i 1 vecka.
Jag o Neo åker till Turkiet på Söndag. Har verkligen varit en del att fixa inför resan, spec med mina mediciner jag äter, kolla upp vad o hur jag får ta med dom, ringa o fixa läkarintyg på engelska ang dom osv, nytt pass till mig o ett till Neo, han var hur fin som helst på sitt, själv ser man inte klok ut :-D
Känner mig så glad mest, Concertan (min ADHD medicin) har äntligen gett effekt sen jag började med Kortison, jag är mer samlad o kan faktiskt tex städa någorlunda utan att sväva iväg alldeles, jag är med fokucerad o inte lika "motoriskt orolig" .

Imorgon ska jag på div röntgen ev hjärna, thorax o buk står de på kallelsen, känns lite läskigt faktiskt, ska infinna mig på avd 1½ timma innan undrsök för att dricka kontrastvätskan.
Har tidigare fått den intravenöst o regerat kraftigt med andnöd, nu ska jag dricka den, men vad händer om jag inte tål den nu heller? :-O
Känner mig sårbar o vill inte åka dit själv, men ingen har tid att fööja o jag är vuxen så får klara de själv.
Lika jobbigt känns de att jag inte får något svar direkt heller, kommer jag hinna få de innan resan? vill jag isf veta innan resan el oroar jag mig i onödan? Mycket funderingar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0