Valborg

Vart inte helt som jag hade tänkt mig, dagen började helt okej.
Lämnade barnen o tränade, kände att de kändes lite annorlunda än vanligt men har kännt mig något låg hela veckan så fortsatte.
Mötte upp mannen på stan o åt en god lunch, handlade o hem o vilade.
Kände redan kring lunch hur hjärtat rusade på rätt ordentligt men tänkte de går över, låg o vilade men hjärtat pumpade på ännu mer o pulsen slog så hårt att jag kände de i hela kroppen.
Vi hämtade barnen o jag gick förvi VC för att be dom kolla trycket o pulsen o de var ordentligt förhäjt så efter ett snabbt EKG blev de akuten där de togs prover o ett nytt EKG o efter 2½ timme fick vi åka hem med "diagnos" att min kropp reagerar på medicinerna jag äter. 
Åkte till mamma som passade barnen medans vi var på S byn, blev ett sent firande på hägnan som tände brasan kl 21, de var kallt o regnade men barnen verkade nöjda o vi åkte hem kring 21.30, tog inte många minuter innan dom somnade i bilen.

Jag är så glad att min läkare på sjukhuset som utreder mig nu anses så himla bra, han är verkligen bra, lyssnar på vad jag söger o hur jag upplever mina problem, ställer många frågor o tar alla möjliga prover o undersökningar.
19 maj ska jag göra en DT, blev något oroad igår på sjukhuset då läkaren jag träffade då sa varför min läkare vill göra en DT, han hade kännt en knöl i min mage.
Såklart tänker man de värsta tänkbara, kan vara ngt helt ofarligt men känns ändå som att man inte ska ha en knöl i magen.

Näpp nu frukost och en dusch sen göra oss redo för Leos lekland :)

Kommentarer
Postat av: emelie

Blir ju orolig!! :(

2010-05-01 @ 10:11:35
URL: http://em3lie.blogg.se/
Postat av: minnapinna

men fan vad du råkar ut för saker. håller tummarna att det är något ofarligt.

2010-05-01 @ 12:47:13
URL: http://www.minnapinna.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0