15 januari

Lördagen började med sovmorgon, så härligt.
Neo har varit sjuk hela veckan o är det fortfarande, en ordentlig krupphosta + feber, vi har hunnit med 3 besök på vårdcentralen med inhalationer.
Nike är inte sjuk så hon har varit på dagis medans jag och Neo har mest legat o sett film, spelat tvspel, absolut inte kul att ha sjuka barn men ganska mysigt att bara kunna mysa med en kille som annars kör på i 190.

Även varit på begravning i veckan, alltid lika jobbigt men samtidigt efteråt en lättnad. Den var väldigt fin o två av hennes barnbarn sjöng helt otroligt.
Vet inte vad det är men jag känner alltid ett sånt lugn när jag är i en kyrka, sån total frid på något sätt.
Man borde gå oftare, ine bara begravningar, dop eller bröllop.
Mitt i begravningen kändes det som jag fick ett tecken, el rättare sagt såg ett tecken på att människan vi var där för att ta farväl av verkligen flög i väg till himlen. När prästen sa att vi nu skulle ta farväl tittade jag ut mot ett av dom 3 små fönstrerna o då ser jag en fågel lyfta från marken o flyga förbi. För de flesta kanske de kunde vara vad som helst men jag valde at se det som ett "tecken". Kändes så, varför annars just då, genom de lilla lilla fönstret bara 1 fågel.

Kommentarer
Postat av: Anna

kanske därför det har slutat spöka i mitt lilla hus nu? .....=)

2011-01-26 @ 16:58:18
URL: http://allaboutus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0