7 januari

Kan de snälla bli vanlig vardag igen, är helt dagvild med alla röda dagar o klämmdagar hit o dit.
Neo åkte till Mormor o Morfar igår o skulle med dom på hockey, han sov även över där.
Pratade med honom igår efter matchen, han var så nöjd =) Han komme rnog bli en riktig hockeykille för nu är de bara hockey som gäller.
Min stora kille, han har verkligen blivit så klok o omtänksam, i vecka frågade han om vi kunde baka ngt o ta med till dagis och bjuda, självklart ska vi de.
Han var noga med att det skulle räcka till alla barnen och även alla fröknar, så fin han är <3
Och Nike då, med allt roligt hon snappar upp o säger, som igår tex då jag sa till Nike att hon skulle gå på toa innan hon tog på sig blöja o nattlinne, då sa hon: Vad menar du älskling =) haha
För ngn vecka sen sa hon att hon ville ha en ny mamma, jag frågade vad hon ville ha för mamma.. En Hello kitty mamma vill jag ha.

Ikv ska vi mysa hela familjen, blir Oxfile, potgratäng & rödvinssås till middag, sen fredagsmys med glass o Barda & Minimello

Lite bilder från jul

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0