Svininfluensan?? :O

Usch jag hostar så jag kräks :( Hypokondriker som jag är var jag hos läkaren förra torsdagen för att kolla upp min hosta som jag haft någon månad och som de senaste dagarna.. Ursäkta känsliga.. Blivit grön, klumpigt o smaken gör att jag spyr, känns klart oroande.
Läkaren som var typ AT kändes inte säker men han menade på att de var en förkylning o att jag på den dragit på mig en luftrörskatarr.
Kan då aldrig minnas att jag varit såhär dålig av förkylning, när jag hosar som värst känns de som jag ska kvävas o att inandningen känns sämre än vanligt, typ kort på luft, jag är anfådd hela tiden o de piper när jag andas.
Nåja knappast ngt livshotande men går de att få penicilin vill man ju gärna de, orka vara sjuk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0